Rätt annonser till rätt klickkostnader.

Vi arbetar med PPC-kampanjer (Pay-per-click) vilket innebär att du endast betalar för de personer som faktiskt klickar på din annons. Tack vare detta kan vi, genom att träffa rätt målgrupp, utnyttja budgeten maximalt och på så sätt öka konverteringsgraden.

Arbetet utgår ifrån en grundlig förståelse för era unika utmaningar och förutsättningar som sedan formar annonseringsbudgeten.
Vi lyssnar, lär oss och optimerar alltid kampanjerna för bästa resultat.

Annonser som driver engagemang och tillväxt.

Vi annonserar i flera plattformar.

Google Ads, tidigare känt som Google AdWords, är Googles plattform för digital annonsering och marknadsföring.

Linkedin är en webbtjänst och socialt nätverk ägt av Microsoft där man kan sköta sitt professionella nätverk.

TikTok är en sociala medier-app för skapande och delning av videor och livesändningar. Appen  är nu en ledande plattform för korta videor.

Ads Manager är utgångspunkten för att köra annonser på Facebook och alla dess plattformar.

Vanliga frågor vi får om annonsering.

Vad kostar det att annonsera?

Jag skulle vilja att alla ser annonsering som en investering istället för en faktisk kostnad, vårt jobb innebär att du ska tjäna mer pengar än det du har investerat. I dagsläget investerar våra kunder mellan 4 000 till 10 000 i månaden för vår kompetens.

Borde jag marknadsföra mitt bolag via betalda annonser?

Tråkigt nog är svaret ”Det beror på”. Roligt nog är du på rätt plats för att få svar på frågan, hör av dig så bjuder vi på en analys om vart ditt bolag kan göra mest kostnadseffektivt avtryck.

Vad är PPC?

Vi jobbar endast med PPC annonsering, det innebär att du endast betalar när du får resultat. Det betyder att du inte behöver oroa dig för att slösa bort pengar om kampanjen visar sig vara mindre framgångsrik än väntat.

Som marknadsbyrå utgår vi alltid från att spegla ert företags vision och varumärke. Alla våra uppdrag bygger på tillit och lyhördhet vilket innebär att när ditt företag når sina mål – når vi våra. Söker ni en marknadsbyrå som levererar det de lovar så är du på rätt plats. Hör gärna av dig så berättar vi mer om vad vi kan göra för att hjälpa er.

Vi lagrar dina kakor, men vi är inget bageri.